منتدى الجزائر
السلام عليكم مرحبا بك في المنتدى إد كنت لست مسجلا نرجو منك التسجيل
مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Asadaa
منتدى الجزائر
السلام عليكم مرحبا بك في المنتدى إد كنت لست مسجلا نرجو منك التسجيل
مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Asadaa
منتدى الجزائر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الجزائر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولضع التسجيل

مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ZIN18
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
ZIN18

انثى
الابراج : العذراء عدد المساهمات : 207

مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Empty
مُساهمةموضوع: مشجعي الزمالك يرفعون العلم الجزائري تعبيرا على سخطهم   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 5:25 am

في اول خرجة للجماهيرالزمالك الاولى من نوعها

مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري News0
تعرضت جماهير الزمالك لمضايقات شديدة أثناء محاولتها حضور مباراة الزمالك مع حرس الحدود
على ملعب الأخير بمنطقة المكس في مدينة الاسكندرية اليوم الأحد.
وقال مراسل ZamalekFans.com ان الأمن منع جماهير الزمالك من
ادخال بعض الدخلات والأعلام بخلاف التفتيش والتأمين الزائد عن اللازم.. في ظل حضور
جماهيري زملكاوي كبير جداً ملأ ستاد الحرس عن آخره.

ووصل الحال بجماهير الزمالك إلى أن تعلن غضبها من الفساد الحادث في المنظومة الكروية
المصرية إلى رفع البعض لعلم الجزائر في مدرجات ستاد الحرس، لتذكير سمير زاهر واتحاده
بمن قام "بالتعليم" عليهم بقيادة روراوة، في أشهر المواجهات التاريخية العربية والأفريقية في ا
لتصفيات المؤهلة لكأس العالم 2010 بجنوب أفريقيا، والتي ضحك فيها رئيس اتحاد الكرة
الجزائري كثيراً على مسئولي اتحاد الكرة المصري، ويكفي ان يعتلي وجه سمير زاهر الخجل
عندما حاول السلام على روراوة أثناء مؤتمر صحفي وتركه الثاني ورفض السلام عليه .

نقلا عن الموقع الرسمي للزمالك.

مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Thumbnail.php?file=zamalekfans15415121245224545_725365688

صورة مشجعي الزمالك رافعين العلم الجزائري في مقابلة ضد حرس الحدود
حيت ان الخرجة المعبرة من طرف المشجعين اذهلت الراي العام المصري والصحافة ومتتبعي اللقاء.
https://zin18.yoo7.com
بنوته مصرية

بنوته مصرية

انثى
الابراج : الدلو عدد المساهمات : 38

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالسبت مايو 01, 2010 2:33 pm

اولا ميرسي ليكي يا قمر علي الطرح المميز دا
ثانيا احنا اخوه و هتفضل مصر و الجزائر اخوه غصب عن اليهود اللي عاوزين يفرقوا العرب و يضحكوا علينا في الاخر
و حكاية روراوه و سمير زاهر دي مش المفروض ان دا يحصل اصلا
و مفيش فساد في المنظومه الكرويه ولا حاجه و الدليل ان احنا ابطال افريقا
يبقي فين الفساد دا؟

و انا اصلا مش سمعت عن موضوع الزمالك دا و اول مره اعرفه
و لو كانوا رفعوا علم الجزائر فانا بشكرهم جداااااااااااااااا من قلبي علي الروح الحلوه دي رغم اني اهلويه مووووووووووت

اصلا اظن ان الموضوع دا محصلش

و تحيا الجزائر
تحيا الجزائر
تحيا الجزائر

تحيا مصر ام الدنيااااااااا
ZIN18
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
ZIN18

انثى
الابراج : العذراء عدد المساهمات : 207

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالسبت مايو 01, 2010 5:08 pm

شكرا لك
بس ده أكيد حصل و نحن نقوم بنقل الاشياء والمواضيع للاطلاع عليها لمن لم يطلع عليها أصلا من قبل و المعلومة من الموقع الرسمي للفريق بالصور ونحن نقوم بنقل الا المواضيع الصحيحة
شكرا
https://zin18.yoo7.com
طمطومة

طمطومة

انثى
الابراج : العقرب عدد المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالسبت أغسطس 21, 2010 10:25 am

اكيد هذا حصل يعلمون انهم هم المخطئون في حقنا لا نحن لذلك الحق كله على المصريين واولاد مصر المشاغبين الذين وقعوا مع مشاغبي الجزائر فهم لا يعلمون مع من وقعوا وحلفوا يمينا ان الموضوع لن يمر عليهم ولم يمر ومازال منتخب الساجدين ليس كمحاربي الصحراء منتخب الساجدين اسم ليس في محله وهذا راي كعضوة لا احب مصر ولن احبها في حياتي واموت من اجل الجزائر
بنوته مصرية

بنوته مصرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 3:41 pm

مين قال ان احنا عارفين اننا غلطانين فعلا احنا غلطانين لاننا اتضربنا في السودان علي ايد عرب اشقاء جزائريين
و كمان احب اقول ان ده منتخب الساجدين و هيفضل منتخب الساجدين لاننا مسلمين
مش عارفة يعني ايه اسم ليس في محله؟!
و اذا كنتي مش بتحبي المصريين و كل الجزائريين كمان مش بيحبوا المصريين فأحنا كفايه علينا ان ربنا و الرسول بيحبوا مصر
و ذكروا مصر و ربنا ذكر مصر في القرأن أكتر من مرة و علي فكرة انا متأكده مليون في الميه ان مفيش ولا جزائري بيحب مصر
و متأكده مليون في الميه ان مفيش ولا مصري بيكره أي عربي و بجد حسبي الله و نعم الوكيل في اللي فرق بين مصر و الجزائر
و جعل الجزائريين يصدقوا ان فيه جزائريين ماتوا في مصر
مصر اللي دينك قال انها بلد الامن و الامان و عاوزة اقول علي حاجه كمان الجزائريين مش غلطانين في حاجة لأنهم اتضحك عليهم بشويه اخبار علي العموم اللي حصل حصل و مفيش حاجه هتتغير بس انا متأكده ان هيجي اليوم اللي العرب هيتوحدوا فيه بس ده هيحصل متأخر أوي

مصريه و افتخر
لو لم اكن مصريه لودت ان اكون مصريه
مصريه عربيه حتي النخاع و بموت في تراب مصر

و شكرا علي ذوقكم و علي فكرة كره الجزائريين مش هيضر مصر في حاجة
الله اعلم الازمه الجايه بين مين و مين( الله يرحمك يا عروبة) يا فرحة اليهود الكلاب فينا
طمطومة

طمطومة

انثى
الابراج : العقرب عدد المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالجمعة سبتمبر 17, 2010 12:56 pm

انتي والله ماتستحي
عندك جرءة باه تشتمي الجزائر وايه يعني مذكورة في القران مذكورة في القران لاسباب تعرفينها ولكن لا يكفي ان يحبك الله والرسول يا فرعونية احنا الجزائر معروفين ببلد المليون والنص مليون شهيد يا حبيبتي الفرعونية يلي خرجوا فرنسا وقاوموها لمدة قرن وربع قرن وهاهي الجزائر تقتل الفراعنة مرة اخرى انتم كالحيوانات ساعدتم اسرائيل وهلا بتتكلموا عن الجزائر روحي موتي يا فرعونية انا جزائرية ودمي جزائري
بنوته مصرية

بنوته مصرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري   مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري Emptyالخميس سبتمبر 23, 2010 12:46 pm

موتي انتي يااااااااااااا رب
طالما انتي مش متعودة علي الاحترام يبقي لازم اكلمك بنفس الطريقه غصب عني
بتقولي اننا ساعدنا اسرائيل؟!!!!! عار عليكي تقولي كده | احنا اللي حاربنا اسرائيل اللي احتلت ارضنا| اسرائيا اللي عاوزة تبني دولتها علي حساب مصر من النيل للفرات اسرائيل مش يهمها اي دوله عربيه تانيه غير مصر و هبقي اكملك الباقي لما تعقلي شويه و تفهمي
و طالما انتي اللي بدأتي بالغلط يبقي انتي عمرك ما سمعتي عن حاجه اسمها حياء
و اذا كنتوا انتوا قاومتوا الاحتلال الفرنسي احنا كمان فرنسا احتلت ارضنا و اسرائيل و كتير اوي

انتي قاعدة تغلطي و تخبطي في الكلام و انتي مش عارفه حاجه عن تاريخنا ده مجرد انك نفسك تغلطي و خلاص لان انتي عندك كبت و عقد بتطلعيها علينا

انا مش هقول ان كل الجزائريين زيك
انما انتوا لو شفتوا واحد مصري غلط بتقولوا ال 80 مليون مصري كده
بجد تفكير اعمي و عقيم و بيدل علي اللامبالاه و السلبيه

انتوا بتاخدوا المصريين بذنب الحكومة بتاعتنا و احنا نفسنا بننقد الحكومه و مش عاجبنا اللي بتعمله
انما انتوا بتحكموا علينا من خلال اعمالهم بجد نفسي اضحك عليكوا

انتوا اول ناس بدأت بالغلط قبل الماتش بس مش الشعب الجزائري بصراحه لانه مش ليه ذنب
الاعلام بتاعكوا هو اللي عمل كده لانكم دوله احتلتها فرنسا و عيشتوا معاناه مع الاحتلال فترة طويله و محرومين من الانتصارات و استغرقتوا 24 سنه من غير دخول كاس العالم و طبعا اتحاد الكورة كان لازم يعمل اي حاجه و ينشر الفتنه علشان تروحوا للمونديال بأي طريقة حتي لو ده هيعمل فتنه و علي فكرة انا مكنتش عارفة الكلام ده و انا سمعت حكاية المونديال دي في قناة الجزيرة

كفاية اوي الشرايط اللي تم ارسالها لينا من شابين بيهددونا و بيقولوا ان اللي هيروحوا يشجعوا في السودان ناس مش هتتوقعوا عاملين ازاي و انهم هيكونوا من قاع المجتمع

و انتي يا استاذة لما تتكلمي عن مصر اتكلمي باحترام
زي ما انتي مش راضيه ان حد يغلط في بلدك مش تغلطي انتي كمان في مصر ام الدنيا

و انا كنت داخلة المنتدي ده عشان اشوف افكاركو و اتفاعل معاكم بس تقريبا كده هتخلوني اضطر اني احكم ان كل الجزائريين زيك و انا مش مقتنعه بكده
بس زي ما بنقول كده بالمصري واحدة بواحدة

و لما تقولي حيوانات مش تتكلمي عننا و لكن اتكلمي علي الشعب اللي اي خبر يتقال في جريده يجري وراه و هو مش فاهم حاجه من غير ما يشغل دماغه و يفكر

و بتقولي بنساعد اسرائيل هههههههههههههههههههههههه
احنا اللي بنعمل مظاهرات في الجامعة ضدهم و بنشتمهم

ولو مش قادرة تستحملي اني اجيب سيرة بلدك لازم انتي كمان تحترمي بلدي أو علي الاقل مش ليكي علاقة بيها خالص و تخليكي في نفسك
كده ميه ميه أوي

ماااااااااشي يا شاطرة؟

مشجعي الزمالك ترفع العلم الجزائري
صفحة 1 من اصل 1